PROFIEL VAN DE FUNCTIES

Groenlinks Enkhuizen is op zoek naar een voorzitter, een penningmeester, een secretaris en 2 algemene bestuursleden. Een overzicht van de taken van een bestuurslid vindt je in het bestand aan de rechterkant van deze pagina.

De verkiezing in het bestuur is voor een periode van drie jaar. De functies in het partijbestuur zijn vrijwillig, er staat geen vergoeding tegenover. Het huidige bestuur geeft aan zo'n 6 uur in de maand bezig te zijn met het bestuurswerk. Bestuursleden worden gekozen door de algemene ledenvergadering van GroenLinks Enkhuizen op voordracht van de kandidatencommissie.

WAT MOET JE DOEN OM JE KANDIDAAT TE STELLEN?

Om je kandidaat te stellen moet je een motivatiebrief en je CV opsturen. De uiterste inzenddatum is woensdag 13 oktober 2021. Je stuurt je kandidaatstelling per e-mail naar R.A.Korbijn@gmail.com. Bij voorkeur brief en bijlagen in één zending.

Een complete kandidaatstelling bestaat uit:

• Een brief aan de kandidatencommissie, je sollicitatiebrief. Hierin motiveer je waarom jij graag in het afdelingsbestuur zitting zou willen nemen, eventueel waarom je daarvoor een geschikte kandidaat bent voor specifiek deze functie van voorzitter, penningmeester of secretaris.
  • Je CV, inclusief je contactgegevens.